«Люди вірили та підтримували Кірпу – звідси й успіх його реформ»

049

Такої кількості гостей харківський спорткомплекс «Локомотив» ім. Героя України Г.М. Кірпи не бачив уже давно. Понад дві тисячі людей зібралося тут минулої п'ятниці, щоб віддати данину пам'яті видатному державному діячеві, народному міністру Георгію Кірпі з нагоди 70-ї річниці від дня його народження.

 

Вдячна пам'ять, повага до масштабів особистості та результатів діяльності Георгія Кірпи об'єднали абсолютно різних людей – Героїв України, народних артистів України, працівників і ветеранів Південної залізниці, керівників і депутатів різних рівнів (від Верховної Ради до сільських рад), звичайних харків'ян, гостей з Києва, Сум, Полтави, Ізюма, Куп'янська, Борової і Шевченкового... Усі присутні у величезному залі спорткомплексу відчували себе єдиним цілим, адже вечір пам'яті проходив без зайвого офіціозу й помпезності, а по-людськи тепло, вишукано, красиво і урочисто.

На пропозицію організаторів ювілейного вечора пам'яті виступити перед глядачами із задоволенням відгукнулися народні артисти України – чоловічий вокальний квартет «Гетьман», а також Павло Зібров. У завзятий «чоловічий» тон концерту внесли ніжний акцент бандуристки тріо «Купава» Національного юридичного університету ім. Ярослава Мудрого. А ведучий вечора – народний артист України Петро Мага (який, між іншим, колись починав свою трудову діяльність на посаді слюсаря на Львівській залізниці під керівництвом саме Георгія Кірпи) зримо нагадав присутнім про ті часи, коли Георгій Миколайович очолював транспортну галузь України:

– За  його керівництвом почали стрімко розвиватися залізниці. Паралельно відроджувалися сотні вітчизняних підприємств, адже за рахунок замовлень залізничників збільшились обсяги виробництва, були створені тисячі нових робочих місць. Ім'я Кірпи стало для народу уособленням усього передового і творчого, доброго і духовно правильного.

Фірмовий стиль роботи Кірпи – стиль бурі та натиску – забезпечив галузі «вертикальний зліт». Темпи перетворень вражали всіх: всього за два місяці рішучими діями була зруйнована згубна «бартерна» система розрахунків за перевезення, відлучені від залізниці десятки паразитуючих на ній посередницьких структур. За чотири місяці – підготовлена інфраструктура для пуску першого прискореного «Столичного експреса», для чого проведена масштабна модернізація залізниці між Харковом і Києвом. І подібні приклади неможливо навіть просто перерахувати. А тим часом нинішній Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що він другий місяць вимагає план дій з реформування «Укрзалізниці» і все ніяк не може його отримати...

– Георгій Миколайович Кірпа був великим патріотом України, державником, який понад усе ставив інтереси країни, – зазначив народний депутат України Віктор Остапчук (до речі, завдяки саме Віктору Миколайовичу пам’ятні заходи, присвячені Г.М.Кірпі, проходять на Слобожанщині кожного року).    – Залізничники це бачили, вірили йому і підтримували свого лідера – звідси й успіх реформ Георгія Миколайовича. Кірпа бачив на багато років наперед, тому його «конспекти» можна й потрібно використовувати зараз. У них є все: і як долати кризу, і як підвищувати зарплату, і як допомагати пенсіонерам, і як відродити Україну, зробити її сильною та успішною країною.

Comments: